Reactie plaatsen

Reacties

Esther Kinnegen
een dag geleden

Hele lieve meiden, gezelllig, leuke lives, goed maatadvies en leuk ingepakt echt als een cadeautje. Liefs van mij xx

Michelle Kinnegen
3 dagen geleden

Mooie kwaliteit broek en goed advies! Goede service.

Amarins
5 dagen geleden

Jullie doen de bestellingen, altijd zo netjes, en pakken t altijd heel mooi in. En goeie kwaliteit!! 💛

Zowella Mieldijk
een maand geleden

Super goede service en echt een super leuk lifestyle site 🥰🥰🥰mijn bestelling live gezien via Tiktok toen ze hem aan het inpakken was! Echt een topper!!!

Deyla
3 maanden geleden

Super leuke website, altijd netjes ingepakt, alles is van een goede kwaliteit. De servers is ook altijd goed! Ik ben super trots op ze!❤️

Samantha
3 maanden geleden

Super leuke webshop! Altijd hele leuke items van goede kwaliteit❤️ altijd een feestje als je het pakketje uitpakt. Heel snel bezorgd! Gewoon in 1 woord: super ! ❤️ ik hou van deze dames en webshop natuurlijk ❤️

Sylvia
3 maanden geleden

Top meiden service 100procent

Sylvia
3 maanden geleden

Toppers mooie spullen🥰🥰🥰

Naomi
4 maanden geleden

⭐️✨️Hele lieve meiden, altijd te vertrouwen! Leuke kleding, snelle verzending!⭐️✨️
⭐️Complimenten!! ✨️

Samantha
5 maanden geleden

Altijd een feestje om de pakketjes uit te pakken! En altijd hele mooie items. Ik bestel hier graag ❤️

Rating: 4.2608695652174 sterren
46 stemmen